reklama

Videoklip, ktorý stojí za to

Nedávno som zaregistrovala veľmi dobrý videoklip. Zaujal ma, pretože nepatrí k tým otrepaným, tuctovým klipom. Je naozaj zmysluplný a osloví hádam každého. Preto sa chcem oň podeliť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Pieseň je od kontroverznej Američanky Pink. Názov "F**kin perfect" mnohých pomýli. Tiež som si myslela, že ide o podobnú rebéliu ako predošlý hit Raise your glass, ale táto je iná...

Najskôr som pieseň len počula. Keďže som to mala pustené len ako podmas pri chystaní sa do školy, tak som jej nevenovala veľkú pozornosť. Zaškatuľkovala som ju ako ďalšiu počúvatelnú, nevtieravú pesničku od Pink.

No cestou do školy som zistila, že pesnička sa mi vryla do mysle hlbšie než som si myslela. Nevedela som sa zbaviť tej smutnej a emotívnej melódie. Pamätala som si len slová: "don't you ever ever feel like you're nothing". A tak som si celý deň tvorila teórie o čom pesnička asi tak bude. Napadlo ma, že asi to bude o niekom výnimočnom. Potom som si uvedomila, že smutná melódia sa k tejto téme nehodí. Bude to o niekom, kto si svoju výnimočnosť neuvedomuje. Áno, to pasuje. Zo zamyslenia ma vytrhla profesorka, ktorá si asi všimla moju psychickú neprítomnosť a zamestnala ma matematikou. 

Akonáhle som prišla domov, zapla som youtube a našla videoklip. Ešte nejakú chvíľku, po dopozeraní som len tak sedela a snažila sa vstrebať ten zážitok. Video je o žene, ktorá sa cíti byť vylúčená zo spoločnosti a vidí chyby všade okolo a v konečnom dôsledku hlavne v sebe až kým sa to nerozhodne zmeniť.

Podobných klipov s hlbším významom je iste veľa (napr. soul asylum runaway train, ktorý má naozaj obrovský zmysel), no tento ma naozaj zaujal. Krásne zobrazuje to, že ak chceme aby nás ľudia rešpektovali a našli si k nám cestu, tak kľúčom musíme musíme otočiť najskôr my a mať radi samého seba. A tiež dokázať si vážiť samého seba...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Samozrejme prikladám link:

http://www.youtube.com/watch?v=n1bcQMCZ5gU

Vaše názory na video čakám v komentároch :))

Zuzana Tesková

Zuzana Tesková

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Chcete vedieť kto som, prečítajte si moju prácu. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu